Svatební konzultace - 1,5 hodiny ZDARMA

  • povíme si:
    • co už máte zařízené, a s čím byste si přáli poradit ode mě
    • kolik budete mít na svatbě hostů, zda již máte termín a místo svatebního obřadu
    • jestli máte vymyšlený koncept svatby, zda budete ladit do nějakého stylu, barvy, tématu
  • stanovíme přibližný rozpočet, podle kterého se budeme řídit a případně vybírat dodavatele
  • budeme mluvit o čemkoliv, co vás napadne
  • velmi ráda vás vyslechnu a zodpovím vaše otázky
  • vše společně naplánujeme tak, aby byl váš den perfektní
Každá další konzultace 300 Kč/hod

Balíček - Pouze koordinace

  • koordinace pouze ve svatební den – vše ostatní již máte s dodavateli zařízeno
  • vítání svatebních hostů + stužkování
  • případná pomoc s ubytováním hostů
  • usazení svatebních hostů
  • seznámení hostů s průběhem svatebního dne
  • komunikace s obsluhou, cateringovou firmou, DJem,fotografem, kameramanem v daný den
  • dodržování harmonogramu svatebního dne – aby sestihlo vše, co se stihnout má

V ceně nezahrnuta doprava: 8 Kč/km

Balíček - Částečná koordinace svatebního dne

  • 3 x 60 minut osobních konzultací – povíme si, co zařídíte vy sami a co budu mít na starosti já
  • 3 x 30 minut telefonických konzultací
  • e-mailová komunikace
  • návštěva svatebního místa
  • stylizace svatby, dekorace, tip na dodavatele + konzultace s dodavateli
  • sestavení časového harmonogramu svatby, zasedací pořádek
  • příprava relax zóny a chill zóny pro novomanžele
  • tipy na svatební tradice, hry
  • doporučení, co ve svatební den upřednostnit a čemu se naopak vyhnout
  • doporučení a komunikace s osvědčenými dodavateli
  • seznámení dodavatelů s časovým harmonogramem (svatební místo, catering, fotograf, DJ atd.) + zajištění hladké organizace
  • vítání svatebních hostů + stužkování, případná pomoc s ubytováním hostů
  • usazení svatebních hostů
  • koordinace svatebního dne

Balíček nezahrnuje dopravu: + 8 Kč/km

Balíček full service - Kompletní pomoc s přípravou svatebního dne

  • kompletní pomoc s přípravou svatby
  • 4 x 60 minut osobních konzultací
  • 5 x 30 minut telefonických konzultací
  • e-mailová komunikace
  • návštěva svatebního místa
  • stylizace svatby, dekorace, tip na dodavatele + konzultace s dodavateli
  • sestavení časového harmonogramu svatby, zasedací pořádek
  • příprava relax zóny a chill zóny pro novomanžele
  • tipy na svatební tradice, hry
  • doporučení, co ve svatební den upřednostnit a čemu se naopak vyhnout
  • doporučení a komunikace s osvědčenými dodavateli
  • seznámení dodavatelů s časovým harmonogramem (svatební místo, catering, fotograf, DJ atd.) + zajištění hladké organizace
  • vítání svatebních hostů + stužkování, případná pomoc s ubytováním hostů
  • usazení svatebních hostů
  • koordinace svatebního dne

Balíček zahrnuje dopravu do 60 km: nad + 8 Kč/km