Svatební konzultace - 1,5 hodiny ZDARMA
- povíme si:
- co už máte zařízené, a s čím byste si přáli poradit ode mě
- kolik budete mít na svatbě hostů, zda již máte termín a místo svatebního obřadu
- jestli máte vymyšlený koncept svatby, zda budete ladit do nějakého stylu, barvy, tématu
- stanovíme přibližný rozpočet, podle kterého se budeme řídit a případně vybírat dodavatele
- budeme mluvit o čemkoliv, co vás napadne
- velmi ráda vás vyslechnu a zodpovím vaše otázky
- vše společně naplánujeme tak, aby byl váš den perfektní
Každá další konzultace 300 Kč/hod
Balíček - Pouze koordinace
- koordinace pouze ve svatební den – vše ostatní již máte s dodavateli zařízeno
- vítání svatebních hostů + stužkování
- případná pomoc s ubytováním hostů
- usazení svatebních hostů
- seznámení hostů s průběhem svatebního dne
- komunikace s obsluhou, cateringovou firmou, DJem,fotografem, kameramanem v daný den
- dodržování harmonogramu svatebního dne – aby sestihlo vše, co se stihnout má
V ceně nezahrnuta doprava: 8 Kč/km
Balíček - Částečná koordinace svatebního dne
- 3 x 60 minut osobních konzultací – povíme si, co zařídíte vy sami a co budu mít na starosti já
- 3 x 30 minut telefonických konzultací
- e-mailová komunikace
- návštěva svatebního místa
- stylizace svatby, dekorace, tip na dodavatele + konzultace s dodavateli
- sestavení časového harmonogramu svatby, zasedací pořádek
- příprava relax zóny a chill zóny pro novomanžele
- tipy na svatební tradice, hry
- doporučení, co ve svatební den upřednostnit a čemu se naopak vyhnout
- doporučení a komunikace s osvědčenými dodavateli
- seznámení dodavatelů s časovým harmonogramem (svatební místo, catering, fotograf, DJ atd.) + zajištění hladké organizace
- vítání svatebních hostů + stužkování, případná pomoc s ubytováním hostů
- usazení svatebních hostů
- koordinace svatebního dne
Balíček nezahrnuje dopravu: + 8 Kč/km
Balíček full service - Kompletní pomoc s přípravou svatebního dne
- kompletní pomoc s přípravou svatby
- 4 x 60 minut osobních konzultací
- 5 x 30 minut telefonických konzultací
- e-mailová komunikace
- návštěva svatebního místa
- stylizace svatby, dekorace, tip na dodavatele + konzultace s dodavateli
- sestavení časového harmonogramu svatby, zasedací pořádek
- příprava relax zóny a chill zóny pro novomanžele
- tipy na svatební tradice, hry
- doporučení, co ve svatební den upřednostnit a čemu se naopak vyhnout
- doporučení a komunikace s osvědčenými dodavateli
- seznámení dodavatelů s časovým harmonogramem (svatební místo, catering, fotograf, DJ atd.) + zajištění hladké organizace
- vítání svatebních hostů + stužkování, případná pomoc s ubytováním hostů
- usazení svatebních hostů
- koordinace svatebního dne
Balíček zahrnuje dopravu do 60 km: nad + 8 Kč/km